Klachtenprocedure

Uw klacht, onze zorg!

Wij doen onze uiterste best om er voor te zorgen dat u tevreden bent over onze service en dienstverlening. Uw bestelling wordt met zorg samengesteld, verpakt en verzonden. Indien er toch iets verkeerd gegaan is of u een klacht heeft, kunt u dit binnen 3 werkdagen telefonisch of per e-mail melden.

U kunt uw klacht telefonisch melden tijdens onze openingstijden. Telefoonnummer: 0636247415.

Indien ons team niet in de gelegenheid is om de telefoon op te nemen, kunt u de voicemail inspreken. Vermeld dan uw naam en telefoonnummer, dan nemen wij binnen 24 uur contact met u op. U kunt de mail sturen naar info@borstkolvenshopdeboezem.nl. Wij vragen u vriendelijk gebruik te maken van het klachtenformulier, wat u hieronder kunt downloaden. Klachten formulier downloaden Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en een oplossing zoeken.

Defecte en incomplete levering

Indien uw product(en) bij ontvangst defect zijn of uw bestelling incompleet is, verzoeken wij u vriendelijk binnen 3 werkdagen contact met ons op te nemen. U kunt dit doen door een mail te sturen naar info@borstkolvendeboezem.nl. Wij vragen u vriendelijk hierbij uw contactgegevens te melden en het ordernummer van bestelling. Bij een defect product gelieve een foto erbij sturen. Na 3 werkdagen nemen wij incomplete leveringen niet meer in behandeling.

Wanneer u contact met ons hebt opgenomen, proberen wij samen met u zo snel mogelijk een oplossing te vinden.